Tarkoituksena oli ottaa hallinta treeni , jossa etukulmat on valmiina ja haukuttaa vain hieman , sen jälkeen kolmonen ja nelonen olisi haamuja ,joista toinen haukuttaisi pitkään .

Ekaan etukulmaan Ö ei saanut hajua ja eteni alueen takalaitaa pitkin keskilinjaa syvemmälle pän . Kutsuin sen takaisin . Toisella kertaa se sai hajun ja löysi ukon . Toisen etukulman paikka oli minulle täysi mysteeri , vaikka kuinka yrittivät selittää missä se on . Lähetin koiran , mutta se lähti alueen ulkopuolta pitkin  jäljestämällä etsimään ukkoa. Otin sen takaisin käskyllä LIKI (se tuli , tässä kohdassa olisi kuulemma pitänyt kehua koiraa)ja lähetin ukolle . Lopulta se löysi ukon , minä olin aivan hermoraunio ja päätin , että nyt Önska lähtee autoon , että minä rauhoitun..Ehkä ilmaisun , suoran piston, hallinnan jne treenaaminen SAMAAN treeniin ei ole oikein vasta-alkaja koiralla(tai ohjaajalla)

Kari ei antanut periksi , vaan halusi Önskan takaisin pari koiraa jälkeenpäin. Oheistuksena, että jos minä menetän malttini,niin kari hakkaa minua halolla. Koirassa ei kuulemma ole vikaa.

Ukot jäivät edellisen koiran jälkeen alueen takalaitaan ja siirtyivät sieltä takarajaa pitkin alueen etukulmiin . Tarkoituksena oli lähettää Önska 8 ennaltamerkityn piilon luo.Jos se uppoo ja ilmaisee ukon , ok. Mutta jos se ei ilmaise tyyliin 50metrissä olevaa ukkoa , siirtyy maalimies seuraavan piilon merkiltä 10m keskilinjalle päin ja katsotaan ilmaiseeko se maalimiehen ,joka on lähempänä keskilinjaa. JOs se ei löytäisi ukkoa , se saisi jäädä löytymättä .

Önska oli innoissaan , kun ilmapallo ja teki juuri niinkuin pitikin . Ilmaisut oli hyviä jne (Lyhyitä). Ainoastaan seitsemäs ukko siirtyi hieman eteenpäin ja kahdeksas olikin jo vähän lähempänä . Nuhteita sain koiran kovin tokomaisesta ohjaamisesta, miksi koiran pitää istua sivulla , kun sitä lähetetään ukolle????

Önska ei thenyt kovin suoria pistoja , mutta etsiminen oli loistavaa :) Treenattavaksi tulevaisuuteen suorat pistot ja että haukku ei lopu vaikka minä menen piilolle (tämä ei kyllä ole ollut ongelma)